October 21, 2020 | 12 to 1 p.m.

The world of fundraising is changing and becoming more complex. Come learn more about the potential of direct mail and telemarketing.

What are the best strategies for 

  • Join our donors
  • Ensure donor loyalty
  • Acquire new donors
  • Move from a transactional approach to a relational approach

Steve Lévesque, President and Senior Advisor at Unicause will portray today’s annual campaign where tradition and modernity must collaborate. 

A meet not to be missed !

Session offered in French, Q&A in French and English.

Presented by

Steve Lévesque

President and Senior Advisor at Unicause

 

(Only available in French)

Steve est diplômé en communication de l’Université Laval et oeuvre dans le monde de la philanthropie depuis 24 ans. Son bagage d’expérience du terrain en campagne annuelle à titre d’agent de développement, de coordonnateur régional, de directeur du financement au sein de différentes organisations, dont la Société canadienne du cancer, lui a amené une vision complète des stratégies et des efforts à mettre en place pour développer ses organisations. Il est le fondateur de la firme Unicause et il conseille actuellement les organismes québécois dans leur stratégie de campagne annuelle, de télémarketing et de marketing direct. Il a toujours à coeur le développement de la profession en philanthropie à travers le Québec et il a siégé au conseil d’administration de RIDEAU durant deux ans et de l’APGP (Association des professionnels en gestion philanthropique) pendant plus de huit ans.

Register
Register

Videoconference

Rates

AFP MEMBER: $35 plus tax per person
NON-MEMBER: $55 plus tax per person

Additional information

12:00 to 12:45 p.m. followed by Q&A

A zoom link will be sent the day before the webinar

One registration per participant.